Не знаю, як далі жити і хто я тепер
Добрий день. Мені 45 років, і останнім часом я просто не впізнаю себе. Колись я знала, чого хочу і як до цього йти, а зараз... наче хтось вимкнув у мені цікавість до життя. Робота – це просто рутина, а вдома теж нічого не надихає. Діти виросли, живуть своїм життям (і це чудово, я рада за них), але я відчуваю себе зовсім пустою. Відносини з чоловіком стали холодними, ніби ми просто сусіди, які живуть в одній квартирі. Постійно думаю, чи це все, що чекає мене у житті. Навіть іноді стає страшно – раптом роки минули, а я нічого цінного і не зробила? Відчуваю невпевненість і тривогу, хоча раніше такою не була. Що мені робити? Як знайти сенс у своєму житті й перестати картати себе за якісь уявні помилки? Просто хочеться зрозуміти, як знайти себе в цій новій реальності.

Всі відповіді:
Доброго вечора.
Про такі стани ви можете почитати під назвами: "криза середнього віку" або "ангедонія".
Хороша новина, що це не вирок і можна це змінювати. Погана, що це досить повільний процес.
Купу порад ви можете почитати в інтернеті, не буду тут їх повторювати бо їх тисячі. Але у кожного буде свій набір і тут тільки методом підбору ви зможете визначити, що саме для вас дієвим виявиться.
Я вважаю, що в кожної (майже) людини в +/- 40 є такий період пошуку нових сенсів і мотивацій. Ми як дорослі виходимо на новий рівень осмислення сенсу свого життя. Тільки інтенсивність цих процесів різна у кожного.
Вдалих вам пошуків нових "смаків життя"
Записатися на консультацію до цього психолога