Проблеми з самооцінкою та постійна тривога
Доброго дня. Мені 41 рік, і я останнім часом почуваюся якоюсь розгубленою. У мене часто з’являється відчуття, що я ні на що не здатна, що всі навколо успішніші за мене, а я щось роблю не так. Я можу намагатись працювати над собою, але ці думки постійно повертаються. Через це я часто переживаю, погано сплю і навіть намагаюся уникати компанії інших людей, бо почуваю себе неспроможною відповідати їхнім очікуванням. Чому це відбувається і як я можу з цим впоратися? Можливо, з цією проблемою стикається більше людей, але в моєму випадку вона сильно впливає на моє життя. Буду дуже вдячна за вашу пораду.

Всі відповіді:
Вітаю Марія! Ви торкнулися дуже важливої теми.
Соціальні мережі, розмови в колі знайомих часто створюють враження, що "усі успішні", але це не завжди відповідає реальності. Ми бачимо лише частину чужого життя, не цілу.
У кожного з нас є внутрішній голос, який може бути надто суворим і критикує. Це не ваша справжня думка, а часто набуті переконання.
Бажання робити все ідеально може стати пасткою, коли навіть маленькі невдачі сприймаються як катастрофа.
Можливо, у минулому хтось критикував вас, недооцінював ваші зусилля, і це тепер вам шкодить.
Спробуйте щодня ввечері згадувати три речі, які вам вдалися, навіть якщо це щось незначне і дякувати собі за це. Це може задаватися дурнею але це працює.
Навчіться розпізнавати момент, коли ви себе критикуєте. Часто ми до себе жорстокіші, ніж до інших.
Виділіть час для себе. Це не тільки покращить ваш емоційний стан, але й додасть вам відчуття значущості.
Те, що ви відчуваєте - сигнал вашого організму й психіки, що їм потрібна підтримка.
Записатися на консультацію до цього психолога