Як навчитися контролювати свої емоції?
Доброго дня. Я вже довгий час відчуваю, що не вмію справлятися зі своїми емоціями. Зазвичай я або занадто все переживаю і реагую дуже емоційно навіть на дрібниці, або навпаки закриваюсь і намагаюся все тримати в собі. Мені здається, що це дуже впливає на моє життя, роботу і стосунки з близькими. Наприклад, я можу розплакатися в ситуації, коли цього зовсім не треба, або наговорити щось людям у гніві, а потім сильно жалкувати про це. Як це можна змінити? Як навчитися більш спокійно реагувати і розуміти свої почуття, щоб вони не ставали проблемою? Інколи здається, що я просто не можу себе контролювати. Буду вдячна за пораду.

Всі відповіді:
Доброго дня, Аня! Ви зробили важливий крок, усвідомивши, що емоції потребують уваги та кращого контролю. Це чудовий початок, адже керування емоціями — це навичка, яку можна і потрібно розвивати поступово.
Ось проста практика, з якої варто почати:
Практика "СТОП":
- С — Зупиніться. Щойно відчули, що емоція вас переповнює, припиніть будь-яку дію або розмову.
- Т — Тихо дихайте. Вдихайте глибоко на 4 рахунки, видихайте на 6. Це допоможе заспокоїтись.
- О — Озирніться. Подумайте: що саме вас засмутило чи розлютило? Озвучте це подумки.
- П — Продовжуйте. Тепер, коли емоції стали менш інтенсивними, ви зможете діяти обдумано.
Записатися на консультацію до цього психолога