Я не впевнена, як зрозуміти себе і свої бажання
Добрий день! Мені 25, і я останнім часом почала відчувати, що я якось застрягла на місці. Здається, що всі навколо вже роблять якісь серйозні кроки в житті — хтось одружується, хтось будує кар’єру чи відкриває свій бізнес. А я часом не можу навіть зрозуміти, чого конкретно хочу. Навчаюсь новому, обираю то одне, то інше, але ніде не відчуваю, що це «моє». Я немов гублюсь між тими, ким мене хочуть бачити батьки, ким вважають друзі, і тим, ким я насправді є. Постійно боюсь зробити неправильний вибір, бо здається, що він впливатиме на все життя. Чи це нормально у моєму віці? Як зрозуміти себе, свої справжні бажання і перестати порівнювати себе з іншими? Буду вдячна за пораду!

Всі відповіді:
Добрий день, Мирослава!
Те, що ти відчуваєш - це нормально. Пошук себе - це не те, що відбувається за один день. Дозволь собі рухатися у своєму темпі. Не бійся експериментів, кожен досвід допомагає краще зрозуміти, що тобі насправді подобається, а що ні. Що робить тебе щасливою? Що заряджає тебе енергією? Якою ти бачиш себе у майбутньому? Чесні відповіді на ці запитання допоможуть тобі зрозуміти хто ти є. Прийми свої недосконалості. Бути собою, не означає бути ідеальною, або відповідати якимось стандартам, чи чужім очікуванням. Неможливо перестати порівнювати, але можна перенести фокус на себе, і порівнювати себе з власним минулим "я”, а не з іншими. Пошук себе - це, насправді, шлях, який триває все життя. Мир навколо нас змінюється, ми змінюємося. Важливо пробувати нове, прислухатися до себе, відкривати нові сторони своєї особистості.
Записатися на консультацію до цього психолога