Як пережити біль після розлучення?
Доброго дня. Не знаю, як правильно сформулювати, але мені дуже боляче після розлучення. Ми були разом 5 років, і це була перша серйозна стосунки у моєму житті. Здається, що я зовсім втратила себе і не знаю, як далі жити. Постійно думаю, в чому була моя провина, що я зробила не так? Іноді здається, що більше нікому не буду потрібна, бо не вмію будувати стосунки. Усі друзі кажуть, що час усе вилікує, але мені не стає легше, минуло вже більше трьох місяців. Я відчуваю порожнечу й навіть злість — на себе, на нього, на все, що сталося. Як навчитися прийняти це й почати жити далі? Може, треба якийсь конкретний «рецепт», бо сама я постійно повертаюся до цього болю. Дуже складно себе контролювати та думати про щось позитивне.

Всі відповіді:
Вітаю! Дуже співчуваю вам. Це завжди важко і те, що ви відчуваєте нормально. Час дійсно допоможе, але важлива й опора, можливість побути з кимось разом та розділити почуття втрати близької людини. Прогорювати ті щасливі моменти які були і вже не будуть з цією людиною, прозлітися на те, що можливо, робило неприємно та боляче.
Подруги, друзі, хтось близький який може просто побути поруч з вами.
Розставання - це боляче. Це важлива частина життя, якої вже не має. Спробуйте подивитися на ті частини, які ще залишилися з вами.
Спробуйте гарну вправу на пошук ресурсів. Що живить, що підтримує, дає можливість відчути задоволення.
Прислуховуйтесь до потреби.
Що вам потрібно на данний момент. Поплакати, випити смачний фруктовий чай). Побалакати, поділитися чимось важливим.
Не залишайтесь на одинці, не ізолюйтесь, по можливості, говоріть про свої почуття.
Щиро сподіваюсь, що щось вам відгукнеться.
Записатися на консультацію до цього психолога