Криза в 27 років: не можу знайти себе
Добрий день. Мені 27, і я відчуваю, ніби застряг на місці. Час іде, всі навколо щось будують, розвиваються, створюють сім'ї, а я просто пливу за течією. Я ходжу на роботу, у мене все наче більш-менш добре, але всередині я відчуваю порожнечу. Ніби щось важливе проходить повз мене, а я навіть не знаю, що саме. Часто порівнюю себе з друзями та знайомими, і це мене пригнічує. У кожного свої перемоги, цілі, а я думаю, чому я не можу так. Немає мотивації щось змінювати, з чого почати – не знаю. Коли намагаюся щось планувати чи ставити собі цілі, то все здається безглуздим. Це нормально в моєму віці, чи зі мною щось не так? Як розібратися, чого я хочу, і почати рухатись вперед? Дуже сподіваюся на вашу пораду.

Всі відповіді:
Вітаю тебе, Макс. Дякую, що ділишся своїми переживаннями.
Щодо питання, чи це нормально в твоєму віці відчувати такий стан чи з тобою щось не так? Я можу сказати, що нормально проходити кризи. Кожна людина протягом життя стикається з віковими кризами, якісь проходять більш емоційно і болюче, а деякі менш емоційно, проте не менш, болюче.
Криза говорить, про те, що ти пройшов певний етап свого життя, подолав виклики, і тепер готов до нових змін та звершень. Однак, якщо не заглядати в цю порожнечу, не дивитись на свої істинні бажання і потреби - можна застрягти в цьому стані надовго.
Також, хочеться наголосити, що за кожною метою - стоїть мрія. Сфокусуй свою увагу на цей важливий компонент.
Записатися на консультацію до цього психолога