Не можу почати діяти, постійно сумніваюсь у собі
Вітаю, мені 28 років, і я помічаю, що в мене постійні труднощі із тим, щоб почати щось нове або довести до кінця те, що я вже почав. У мене купа ідей, які, здається, мають потенціал, але я не можу повірити, що в мене щось вийде. Постійно сумніваюсь у своїх вміннях і відкладаю справи. Зрештою виходить, що нічого не роблю, хоча потім картаю себе за бездіяльність. Навіть коли я нарешті вирішую почати, часто думаю, що роблю щось не так або що це не має сенсу. Як позбутись цих постійних сумнівів і навчитися довіряти собі? Можливо, є якісь кроки або рекомендації? Дуже хочеться почати діяти і змінити ситуацію, але не знаю, з чого почати.

Всі відповіді:
Для того щоб ви повірили в себе , потрібно спочатку знайти причину чому у вас пропала віра в себе, або чому її взагалі немає. Надалі пропрацювати ці питання та знайти ваші опори , на які ви зможете опиратись надалі. Запрошую з цим питанням в терапію
Записатися на консультацію до цього психолога
Вітаю, Марк.
Начну з мудрої приказки: "Краще зробити і шкодувати, ніж не зробити і шкодувати". Ця народна мудрість про те, що всередині людини, яка прагне щось зробити, вже є енергія і маленький план дій. Коли ж ці плани залишаються невтіленими, весь процес зупиняється. Це схоже на потяг, який стоїть на всіх парах: шумить, гудить, але не їде, хоча все готове для руху.
Марк, пропоную тобі починати з маленьких, невеликих справ, які точно не страшно робити, але які є чимось новим. Після кожної виконаної справи, постарайся побачити весь процес від початку до кінця. І сказати собі: "Я зробив це, молодець!". Хвали себе за кожен крок і відчуй гордість за свої досягнення. З часом нові справи стануть для тебе набагато легшими.
Дуже важливо зрозуміти, яке почуття зупиняє тебе. Чому неможливо рухатися вперед? Прислухайся до себе, запиши на листок свої почуття і страхи. Це може бути початком твоєї свободи і спокійного, впевненого руху вперед.
Те, що я зараз тобі розповіла, – це лише маленький перший крок до зовсім іншого життя. Запрошую тебе на терапію. Разом ми зможемо подолати всі перешкоди, які тебе стримують. Терапія – це дуже потужний інструмент.
Завжди твій гештальт-терапевт.
Записатися на консультацію до цього психолога