Як пережити важкі часи і знову повірити в себе?
Доброго дня. Не знаю, із чого навіть почати... Мені 51 рік, і останнім часом я відчуваю, що просто тону у власних проблемах. Ситуація і в сім'ї, і на роботі складна, а підтримки не відчуваю ні звідки. Від цього стає якось самотньо і дуже важко. Здається, що втрачаю контроль над собою, а інколи навіть не розумію, навіщо взагалі прокидатися вранці. Колись я була енергійною, завжди могла взяти себе в руки, допомогти іншим, але тепер наче просто вибито ґрунт з-під ніг. Я ніби почала боятися майбутнього... Як можна це подолати? І чи взагалі можливо ще щось змінити у моєму віці? Дуже потребую вашої поради. Дякую.

Всі відповіді:
Доброго дня, Леся!
Почну з кінця) У будь-якому віці можна змінити будь що. Головне мати (віднайти) на це мотивацію та внутрішні ресурси.
Чому Ви так почуваєтеся: скоріш за все це є наслідком стресу (поєднання проблем у сім'ї та на роботі з особистими викликами виснажують ваші внутрішні ресурси) та вигоряння (можливо Ви віддали занадто багато часу, ресурсу та енергії сім'ї та роботі, в цей час нехтуючи своїми власними потребами).
Як можна це подолати? По-перше не звинувачуйте себе за стан, який Ви проживаєте та за емоції, які Ви зараз відчуваєте. По-друге, коли Ви востаннє якісно відпочивали? Що приносило Вам радість раніше? Спробуйте впроваджувати в своє життя нові маленькі звички, які будуть проявом турботи по відношенню до себе: слідкуйте за своїм харчуванням, гуляйте частіше на свіжому повітрі, виконуйте якийсь невеликий комплекс фізичних вправ щоранку або щовечора, відпочивайте (хоча б 20 хвилин в день для початку приділяйте на час виключно для себе у тиші). Можете завести щоденник і писати міні-план на день, це може допомогти Вам відчувати контроль над ситуацією. По-третє, зверніться за професійною допомогою.
Пам'ятайте, що навіть маленькі кроки можуть привести Вас до великих змін!
Бажаю успіхів.
Записатися на консультацію до цього психолога