Боюся дізнатися стать дитини
Вітаю. Хочу почути поради психологів. Я вагітна, це моя четверта вагітність. Маю трьох синів і відчуваю страх іти на УЗД, думаю, що це пов'язано з психологічними причинами. Я боюсь почути, що знову буде хлопчик. Вагітність не була запланована, просто так сталося. Розумію, що найголовніше – це здорова дитина, і що я буду любити її так само, як і попередніх дітей. Але цей страх, ці негативні емоції не дають мені спокою. Я не можу налаштувати себе на інший лад.
Йду на УЗД зі страхом і думаю, що було б краще, якби його взагалі не придумали. Востаннє я була на УЗД кілька днів тому. Я йшла туди з таким страхом, що у мене був високий тиск і пульс. Я не могла розслабитися і навіть не запам'ятала, що говорив лікар. Просто чекала, коли він скаже, як завжди, що там хлопчик. Це якийсь дурдом. Як себе перебороти чи налаштувати? Я не знаю.
Я не планувала більше вагітніти, але вже так склалося. Порадьте, будь ласка, що з цим робити, бо ця паніка зводить мене з розуму. Я вже уявляю, що народиться син, і як я це переживу знову. Мені навіть снилося, що сказали, що це хлопчик. Можливо, з цим можна якось боротися?

Всі відповіді:
Вітаю. Вагітність - це дуже стресовий період, але все ж таки щасливий, тому по перше - вітаю вас.
А по друге - ви не зможете змінити те, що вже є, ви тільки заганяєте себе в тривожність, яка не потрібна вам у вашому стані.
Я вас розумію в тому, що хочеться дівчинку, але що, ви будете менше любити дитину, якщо вона буде сином? Дитина не винна, ви не винні, взагалі то ніхто не винен.
Можливо, вашою місією в цьому світі є давати життя хлопчикам та ростити з них добрих людей та справжніх чоловіків. Ми не знаємо де це вирішується і які гени чи ще щось на що впливає.
Приходьте на консультацію, поговоримо.
Записатися на консультацію до цього психолога
Детальніше про #тривогана сервісі MOZHNA