Не знаю, як змінити себе і життя
Доброго дня! Мені 41, і я останнім часом часто думаю про те, що живу якось не так, ніби стою на місці. Мені здається, що нічого особливого в житті я не досягла: робота є, але не приносить задоволення, займаюся не тим, що мені подобається. Є родина, але все якось буденно і без радості, я ніби втратила себе, свої бажання. Як знайти час і сили, щоб змінити себе та наважитися на нове? Як зрозуміти, що саме я хочу від життя і не боятися розчарувань чи помилок? Мені здається, що вже пізно щось кардинально міняти, але і далі так жити не можу. З чого почати і як зрозуміти, куди рухатися? Буду вдячна за пораду.

Всі відповіді:
Доброго дня, Людмила! Відчуття, що ви ніби стоїте на місці, каже про те, що ви готові до змін у житті, і вони вам потрібні.
Зверніть увагу на ваші внутрішні відчуття, пригадайте, що вам цікаво та приносить задоволення. Зараз вам важливо приділити час собі та прислухатись до себе: які у вас бажання, що вам подобається, захоплює та надихає? Працюючи з психологом, вдасться швидше розібратись у цих питаннях.
Наважитись на нове часто буває складно для багатьох людей. Важливо просто пройти цей шлях через вихід з зони комфорту. Це як раз і буде процесс розвитку і змін.
Щоб не боятися розчарувань і помилок, ви маєте підготувати себе до них. Уявіть, що може статись найнеприємнішого для вас? Як ви себе при цьому будете відчувати? Що буде далі відбуватись? Наскільки така ситуація буде мати вплив на ваш стан та життя вцілому? Пройшовши цей шлях у своїй уяві, ви зрозумієте, що будь-яка помилка чи розчарування буде просто ще одним досвідом у вашому житті, який точно принесе вам користь у майбутньому.
Ви вже почали рухатися, коли задали собі це питання. І відповідь є у вас всередині, просто ще не вийшла на поверхню. Можете пошукати її самостійно чи звернутись за допомогою спеціаліста.
Бажаю вам цікавих та приємних змін у вашому житті і внутрішньому стані.
Записатися на консультацію до цього психолога
Доброго дня!
Людмила, вам лише 41 рік. І ще роки ваше життя буде таким як зараз або іншим, яким ви його зробите.
Як віднайти свої бажання? Досліджувати, прислухатися до себе, запитувати себе — а чого я хочу? А як я люблю? Було б добре, якби ви почали робити нотатки, записувати, фіксувати свої бажання. Починати краще з дрібниць. Наприклад, ранкового напою — чого я зараз хочу? І дайте собі хвильку. Не на автоматі зробити каву, а те що відгукнеться зараз.
А як би я хотіла? А що мені подобається робити? Чим займатися? Ось тут варто поперебирати. Поки не спробуєш — не зрозумієш чи це точно моє. Та на шляху ви можете знайти відповіді, нових друзів, підтримку, нові можливості.
Що стосується родини — а як я б хотіла? Скоро Різдво і можна внести нові звички, традиції, що принесуть вам радість або об’єднають. Це можуть бути настільні ігри на свята. Класна розвага випікання і розмальовування імбирного печива. Ми всі трохи діти. Це додасть радості, нових вражень, спілкування та близькості вашій родині. І це легко організувати.
Як зрозуміти? Пробувати, досліджувати, прислухатися до себе.
Бажаю вам позитивних змін!
Записатися на консультацію до цього психолога